Att fylla år

Jag är så fantastiskt lyckligt lottad. Jag har blivit firad både högt och lågt. 

Först ut var en mysig middag med älskade syster, man och barn.  Av min Man, barn och syster fick jag roséguldringen ❤️ bl.a.

 
Sedan blev det firande hemma hos svärmor. Tre flugor i en smäll. Mannen min fyllde år två veckor innan mig och så även min svägerska. Fantastisk mat som alltid. Superfina presenter. ❤️

  
Dagen av min födelsedag vaknade jag upp till ett paket från min man. Så otroligt tacksam och fantastiskt vad han skämmer bort mig. En vacker navyfärgad Versace Scarf ❤️  

 
Att fylla 30 var väldigt smärtfritt. Egentligen bara en siffra. Det var betydligt tuffare att fylla 25. Känns riktigt bra som det är nu. Fantastisk Familj. Underbara vänner. Och allt det där som hus, bil, katter, stabilt jobb osv. 

Leave a Reply

