Nedräkning 

Då var nästan semestern slut… Kortvecka för mig… En dag semester kvar på fredag. Kändes knappt man vart borta när man var åter idag. Det tog emot att lämna den sovande familjen hemma….  

  
Svamp. Älskar svamp. Älskar tanken av att frysen är fylld med egenplockat. Svamp. Jordgubbar. Blåbär. 

Ställer just nu om hjärnan från semestermode till fokuserat mode. En spännande höst väntar. Jag är en rutinmänniska lika mycket som jag gillar fria tyglar men främst så funkar jag bäst under strikta ramar. 

Strikta ramar har jag fått mig tilldelat. Mer mat än jag är van vid. Känns bra! Ska bli så spännande att se hur min kropp svarar på träningen tillsammans med det här kostupplägget. Mer om det senare. Denna veckan blir lite mjukstart, detox från allt gott som samlat vätska i min kropp. 

Strikt och inte så mycket utrymme för avsteg. Inget alls faktiskt. Så. Det kommer bli lite pussel speciellt på helgen. Men det ska gå. Jag har min fantastiska man bakom mig som hejar på! ❤️ 

Mitt nya upplägg är baserat på ren och naturlig mat. Inga kosttillskott. Allt får jag i mig av min mat. Känns fantastiskt skönt att jag hittat en coach som har samma syn på mat som jag. För det är inte alltid så lätt, tro mig. Man ska vara kräsen. Jag kommer inte dela med mig av mitt upplägg av respekt, kostrådgivare till kostrådgivare. Men lite längre fram när jag kört ett litet slag så kommer ni får följa med på resan och vad det är för mysig coach jag skaffat mig. 

Leave a Reply

