Semesterlunk

Vilken nytändning det blev här. Gick visst in i semesterlunk i stället. 

Vi har varit i Göteborg och vänt ett par dagar med barnens gudmor och hennes familj. ❤️ 

Och nu väl hemma så möttes vi av min faster och minikusin som gästar oss ett par dagar. Mys.  

 
En tripp till Hjo och lite mys. Önskar de hade bott närmre. 

Kvällen avslutades med grillmiddag på vår snygga men lite kyliga altan med grillmat i sällskap av fina familjen. Kära svärmor slöt upp och senare kom även syster m sambo och högg in. 

Inga rutiner dessa veckor. Jag behöver det känner jag. Jag saknar gymmet och lite struktur. 

Jag och Faster började iallafall morgonen med en 5,5km promenad. Alltid något. Och mysigt med lite egentid. 

Leave a Reply

