Avslappning

Den som säger att det inte finns tid till att slappna av är oftast den som behöver det mest. Mig inkluderat… 

Jag köpte mig några lavendel bergamott ljus från on interiör design för några veckor sedan och var kväll innan jag ska sova så låter jag ljuset brinna i 10-15 minuter. Jag sover som en gris på julbord. Helt sanslöst. Jag nyttjar dessutom dessa minutrar till att ventilera dagen. Släppa sånt som inte går att göra något åt. Finna lösningar till sånt som går att lösa. Andas. Reflektera.  

 

Så här ser ljusen ut och de varar länge, hittade ingen bild på lavendel bergamott. Enligt butiksägarinnan till C.L.O.T här i stan så har den utgått för säsongen. Jag. Jag köpte på mig 5 stycken, dvs de sista hon hade. 

Om ni inte gillar lavendel så luktar persikan ljuvligt! Även clean cotton, xmas-feeling mm.  

 

Några av dem finns som stora. 

Dagens tips alltså. Avslappning och ljus. 

Leave a Reply

