Höstregn

Verkligen totalt höstväder ute idag. 

Men det gör inte så mycket. Jag har gått in i min lilla bubbla. Familj. Vänner. Träning. Jobb. Det räcker liksom just nu. Tidsoptimering. Maten liksom rullar på. Träningen likaså, tufft med kondition på schemat idag bara… Kliver ur min comfort zone. Har du gjort något utanför din comfort zone det sista?

Hemma har vi full rulle. Altanbygget går framåt och det blir så sjukt bra. Häng med här ska ni få se.

  

Före. En ruskigt stor stenspis som inte gick att använda till något. Altanräcken som säkert skulle ramlat loss om man lite förfriskad lutade sig mot dem och ett spikat golv. 

Igår såg det helt annorlunda ut!  

 

Inte samma vinkel jag vet. Men nu blir det altan/däck längs med hela huset. Ni ser de två pelarna, där på ska taket vara. Det blir liksom som ett “hus” på vårt “hus”. Glaspartierna till den inglasade delen kom idag och en vit konstrottinggrupp som vi inte kunde låta bli att klicka hem kommer om nån dag. Så otroligt lycklig. Det kommer bli mycket grillmat i år vill jag lova. Ska bli så mysigt att bjuda hem alla goa vänner på altanmys.  

 Men hörni. Nästa söndag är jag på Rhodos. Det ni. 

Nån som vart där och kan tipsa om bra barnvänliga utflykter?

Leave a Reply

