Testosterongym – utanför min comfort zone

Jag vidgade idag min comfort zone!
Jag är en vanemänniska.

Jag tränade på ett annat gym än det jag brukar.
Hängde med en bekant från yngre dagar ner till stadens badhusgym. Ett gym man glömmer av finns. Ett gym i en källarlokal utan fönster. Ett rum. Old schoolprylar och mattbeklätt golv. Ett testosterongym där svettlukten etsat sig fast i väggarna. Inga nymoderna maskiner.

Där jag i mina better bodies kläder kände mig väldigt uppklädd. Som enda tjej. En härlig omväxling från mitt vanliga fina, moderna och goddoftande gym.

IMG_4590
(Bild från igår)

Nya tips och trix och fick riktigt bra pump i triceps/biceps och många nyttiga armbågstips. Där är jag svag. Min handled och jag är ju inte alltid överens heller. Bra rehabtips.

Jag. Älskar. Känslan. Av. Old. School. Gym.
Man tager vad man haver och bara lyfter. Like no one is watching.

Jag fick en nytändning idag. Jag behövde det.

Leave a Reply

