Att förbruka mer än jag tillför?

Kosten spelar roll. I alla aspekter.
Nu har jag nog kommit till “projekt” omöjligt. Nä kanske inte riktigt så.
7 veckor kvar av mina 12. 5 veckor.

Vad gör jag?
Just nu. Ska jag stärka mina ben och forma rumpan. Ja jag älskar att träna gluteus maximus bland annat så det går förhoppningsvis dansant. Jag har kommit till den punkt då jag kan gå ner i byx-storlek och kanske egentligen en till på benen/midjan men där booteyn den liksom ställer till det. Vilket i-landsproblem.

Jag har haft grav nackspärr i en vecka och tatuerat lite på överarmen så överkropp får vila.

IMG_4183
Min mat just nu. För det är den jag får mest frågor om.

Jag äter väl kanske inte lchf. Jag äter väl lågkolhydratkost med naturliga fetter. Men som ni vet så stämplar jag inte min mat.

Jag har lagt till en del rotfrukter vid 1-2 mål om dagen. Jag äter väldigt lite mejerier (utöver smör och ost) dvs alltså inga flytande mejerier.
Jag lägger sällan till extra fett. Jag äter oftast mat som är naturligt fettrika så som avokado, lax, fläskkött, oliver, nötter mm.
Och jag håller lite koll på min portionsstorlek.

Det här fungerar bra för mig just nu. En del ägg och majonäs.
Det händer lite grejer.

Ni som bett om en full review av min lilla “mini deff” får det när jag är klar med alla veckor jag tänkt.

Men som med allt. Se till dig själv. Vad kan du göra. Vad fixar du. Vilket sätt är bäst för dig.

Jag är absolut inte fetträdd. Tvärtom. All for the fats 😉 MEN eftersom jag ökar upp mina kolhydrater i form av rotfrukter så måste jag kompensera mitt intag genom att justera någon annanstans.

Leave a Reply

