Man är aldrig fullärd

Man ska respektera och lära av sina äldre ❤️ bästa Mormor som förklarar hur man gör kast-stygn på en Luciaklänning och bästa Farmor som förklarar hur man tillreder en juldagskalkon. Båda avslutar med “ha tålamod” ❤️ #kärlek

Jag hoppas en dag att jag kan lära mina barn en massa nyttigheter.

Husmor deluxe här hemma.
Så. Jag har alltså sytt upp dotterns lucianattlinne. Bakat en saffranskladdkaka (not lchf) och en Bottenlös Västerbottenpaj till helgens julmys.

IMG_3316.JPG
Märks att jag är gräsänka. Men så skönt att ha förberett lite. Jag tänkte liksom försöka insupa och njuta av känslan JUL.

Leave a Reply

