Hemmagris

Jag har inte bara landat i mig själv de senaste åren men också i att känna att jag har fotfäste någonstans. Mitt hem. Jag älskar mitt hem. Lite mindre förra veckan (se tidigare inlägg).
Denna veckan börjar jag och barnen hemma. Snuva. Gräsänka till på köpet.

IMG_3232.JPG
Lite jul har fått komma in.

Idag har jag utöver massa barnmys även rensat och sålt massa grejer, eller ja, det gjorde jag igår egentligen. Skönt det där. Bli av med sånt man inte längre använder och även ganska ok ur miljötänk när man återvinner.

Träning, det får bli i hemmagymmet med mannens träningspartner och min barndomsvän. Tänk så bortskämd jag är egentligen. Bara byta om och gå ner en trappa.

Maten. Idag. Inget jag kan hänga i julgranen. Köttbullar och bea. Blir mer avancerat ikväll.

Leave a Reply

