Vilken morgon alltså….

IMG_3133.JPG
Mitt passerkortsfoto.

Vilken dag jag haft…..
Först nära på att krocka med vad för mig kändes som världens största älg. Parkerar sedan i en ficka för att samla mig lite och bakom mig dyker en man (ca 70-80bast) upp från ingenstans och säger “jag går här varje dag utom söndagar… Får jag klappa dig”….

Varpå jag hoppar panikslagen in i bilen….. Och japp jag erkänner jag skvätte faktiskt en skärrad tår medan ja pratade med mannen min.

Tack för den Televerket….

Som om det inte vore nog med att vi förra veckan kom hem till ett upphällt glas vin i diskhon och vindroppar på golvet…. Helt sjukt eftersom allt annat i huset var orört och usch vad vi har sovit oroligt ett par nätter. Men nu är lås och annat bytt. Jag som är rätt lättskrämd och tror det bor spöken i vårt hus med jämna mellanrum blev ju inte direkt lugnare när mannen min blev skakad även han.

Men som sagt. Kass start på denna veckan betyder att den kan ju inte bli sämre iallafall. 🙂

Leave a Reply

