Kontakt och bra pump

Hade tänkt att mest röra lite på mig. Stämde träff med Linnéa och tänkte att jag känner efter. Jag var ju trots allt förkyld i helgen.

Ur det blå så fick jag sån motivation. Galet. Bra kontakt och pump fick vi också till.

Uppvärmning
Marklyft 6 set x 3 reps 60kg
Militärpress 6 set x 10 22,5kg
Fortsatte med biceps curl, hantelrodd, axelrodd, dips och axelpress.
Så himla skönt. Avslutade med 8 intervaller med höjning var gång på löpbandet.

IMG_3033.JPG
Det känns ibland som om det går förbannat långsamt. Men så tänker jag efter. Det går lagom framåt.

Frukost idag blev kvarg, kanel och kokos.
Lunch, rester av fiskgrytan och middag blev tonfisksås och broccoli…

IMG_3027.JPG
Tonfisk är så gott.

Leave a Reply

