Mitt hem

Bästa svärmor tipsade om ett horn på en loppis idag, slängde mig in i bilen efter att ja hade övervägt det i typ fem minuter och min man sagt näääää du är så makaber och va ska vi med det till……
Bäst av allt var nog inte hornet utan brickan jag hittade.
Det är så svårt att förklara hur det känns. Jag har jobbat och levt med Irländsk Jakt i flera år. Jag har känt adrenalinet, jag har hoppat över häckar, jag har ramlat i diken, jag har knäck fingrar och jag har varit såå otroligt lycklig och jag har druckit portvin och snackat skit på puben efter en kylig dag i sadeln.
Jag saknar det så det gör ont ibland. Så nu blandar jag en liten del av Irland med vit shabby inredning.

IMG_2995.JPG
Matsalen blir liksom som en liten jaktstuga. Fast vacker och romantisk.

Leave a Reply

