Fantastiska 29

Jag fyllde alltså hela 29 i tisdags. En ganska lagom ålder.

Jag fick världens finaste Odd Molly-tröja av min man och mycket annat.

Idag så kidnappade min bästa vän mig. ❤️
En tjejkväll på världens mysigaste inredningsbutik stod på schemat.
Har jag sagt att jag älskar inredning.
Mat. En så smarrig gulaschsoppa. Vin. Underbart sällskap och shopping. Svårt att slå.

IMG_2962.JPG

IMG_2961.JPG
Helt fantastisk inrett att mobilfoton gör det inte rättvist. Inte alls.

IMG_2965.JPG

IMG_2969.JPG
Mer än jag hade planerat fick följa med hem. Skyltar. Gunghästar. Hängande nallar. Funderar fortfarande på en kreation av fasanfjädrar. Till projektet nya matsalen.
Väggen ska bara på plats. Kanske i helgen mellan allt annat som ska göras. Förhoppningsvis.
Jag har redan inrett allt. I huvudet. Jag gör sånt. Ser de nya fönstren framför mig. Den nya panelen.
Den lite murriga irländska vinröd/beige/gröna inredningen korsat med vintage vitt/grått.

IMG_2967.JPG

IMG_2970.JPG
Snart. Snart ska allt jag samlat på mig på plats.
Fårskinn. Mjuka tyger. Dammfärgade lampor. Kuddar med rävar och fasaner. Bäst av allt. Det som slår allt. Barnskratt!

Leave a Reply

