Smärta. Ren och skär ljuvlig smärta.

Hm.
Jag har nu ett nytt träningsupplägg.
Efter tips från “coacherna” så kör jag nu fler set, färre reps och mycket tyngre och utgår från “bas-övningar” på gymmet…
En tycker att jag ska lägga in mer cardio den andre att jag ska avvakta. Vi får se.

IMG_2581.JPG
Det ska nog allt bli större muskler på denna kropp 🙂

Jag älskar känslan av att ha klarat av ett pass. Att pressa mig själv det där lilla extra.
I måndags så tränade jag ben. Så tillvida att det smärtar vid varenda toalettbesök, tanken att sätta och resa mig får mig att hålla mig.
Igår bröst/triceps. Det var längesen sen jag stod som en T-Rex i duschen och kved.

IMG_2582.JPG
Syrran som fotade härom veckan.

Leave a Reply

