Kalassäsong

Oktober/november.

Kalassäsong i vår familj. Först Polly, sen Scott, sen Jonas, sen min faster, sen barnens faster, sen min kusin och sist jag… Allt det här på mindre än 30 dagar.

Kalas för barnen med familjen idag.
Kanske att jag gått bananas på orange-pumpatema i år….. Hm…. Kanske blir det även bananas på barnkalaset nästa vecka! Vi får se….

Min underbara kloka, envisa, godhjärtade dotter fyller 3 år idag! ❤️

IMG_2314.JPG
Vi har firat. Sjungt redan innan klockan 06.30 och öppnat massor av paket, säkert 20 stycken (jag gick nog lite för bananas där också…..) och “tårtfrukost” för ja det får man när man fyller år.

Nu. Nu ska maten förberedas. Alla äter verkligen olika i vår familj. Så. Det blir tacos och smidigt, alla kan plocka det de vill.

Leave a Reply

