Rena kryddblandningar

Botaniserade lite på netto idag.
Hittade dessa. Helt fria från tillsatser och de luktar ljuvligt!
Ja jag dök ner i dem när jag kom hem!

IMG_1593.JPG
De ska tydligen även finnas på Willys och en del välsorterade Ica-butiker 🙂

Så otroligt bra. Jag är säkert sist med att upptäcka dem men jag har knappt koll längre. Jag är inte osocial. Jag hinner bara helt enkelt inte hänga på instagram så mycket som jag kanske borde ur företagssynpunkt… Jag hinner heller inte blogga så mycket som jag vill. Förut hade jag ingen inspiration. Men nu. Nu har jag massor istället. Så mycket att jag inte vet vart jag ska börja.

Men kryddor. Fantastiskt så säg.

One thought on “Rena kryddblandningar

  1. Tack för tipset! 😀 😀 Jag är sist i kön av de som upptäckt dessa kryddor sist. Du bara nästsist nu 😉 Har svårt för kryddblandningar, hittar sällan bra. Har nästan gett upp om goda och bra tacomixer, den jag gör själv….blir inte som jag vill! Ger dessa kryddmixer en chans då 🙂

Leave a Reply

