Hösten?

Här inne regnar det inte tätt. Utomhus har vinden vänt och den där känslan av kyla börjar infinna sig.

Jag gillar hösten! Men just nu är det svårt att klä barnen. För varmt? För kallt? Förkylning?

Vad gör jag då?
Jag jobbar, myser med familj, umgås med vänner, tränar, äter och främst så har jag finslipat #kostologik30.

Vi har även letar katt. Nu har vi nog hittat en som ska passa in i vår tokiga familj. Vi håller tummarna. Här är vi lika. Jag och min man. Helst igår skulle han flyttat in hos oss. Tålamod, vad är det?
Inget är skrivet i sten än, men jag har redan “målat upp” julkorten och adderat ett namn (eller två)… Jag är störd på det sättet.

Likadant med möbler. Om den står där, var ska då julgranen stå?!

Vi har ju knappt lämnat sommaren bakom oss.

Idag. Jobb hemifrån och en hostig rosslig son som tittar bilar, om och om igen….. ❤️

Leave a Reply

