Back 2 Basic

Lika mycket som jag gillar orutiner. Lika mycket gillar jag rutiner.

Jag såg fram mot jobbet imorse.
Jag såg fram emot att komma hem till saknade barn och man.
Hade faktiskt ingen ångest alls när jag lämnade hemmet strax efter 0700 imorse.

20140804-201229-72749332.jpg
Jag har lättare att må bra bra när jag sköter mat och träning.
Och sånt där är ju alltid lättare att sköta när det är vardag än semester eller helg, eller vad tycker du?

Bäst var faktiskt att komma hem, till barn som vrålar “mammis, mammis” och kommer med varma kramar ❤️

Leave a Reply

