En fantastisk dag!

Seg. Jag var så seg imorse men min man gav mig en välbehövlig spark i baken så strax innan 08.00 så befann jag mig på fotbollsplanen och körde intervaller i 30min. Så. Jädra. Svettigt.

Redan kl 08.00 liksom!

20140723-221522-80122174.jpg
Hem. Duscha.

Packade in barnen i bilen och inväntade mammakaravanen! Bad-dag!
Fyra mammor och sex barn. Så mysigt badställe. För barnen. Lååååååånggrunt! Knappt ovanför knäna flera 100m.

Jag hade gjort sallad med överbliven grillad kyckling, mozzarella och annat gottit som picknickmat.

20140723-221937-80377010.jpg
Scott och Emilia, visst är de så söta i sina små lockar. Medan de andra barnen plaskade så grävde dessa två beslutsamt tills de såg ut som två små lermonster.

Hemma. Så tog de fantastiska karlarna ner “den där fula stenväggen med bardisk”…. Och det blir så bra!!!!
Jag känner det ända ner i magen att det kommer bli så attans bra så som vi tänkt! Och idag har jag köpt hem Kalkfärg!!!! Som jag längtar tills det kommer!

20140723-222341-80621728.jpg
Nästan så tapeten som kom fram var lite charmigt snygg.

Väl hemma så avnjöts en välbehövlig vila för barn och päron.
Fina svärmor som dessutom lämnat en stor hink blåbär i kylen. Det ska barnen få njuta av till frukost imorgon.

Senare samlades vi alla hos oss och grillade korv.
Barnen lekte i poolen och sprang som tokar i uteduschen, ja även jag.

Och nu. Nu har jag kollapsat på soffan efter en ca 5km promenad så här på kvällskvisten.

Leave a Reply

