Mina snabba skor

Jag beställde nya skor häromdagen.
Velade som vanligt men när jag hittade en sida som sedan sålde dem för halva priset så slog jag till.

Fantastiskt. Fantastiskt sköna skor!!!

20140720-235426-86066576.jpg
Jag och Elin tog oss en halvmilare här nu ikväll. Så skönt att röra lite på sig.

20140720-235529-86129190.jpg
Jag smäller av så härligt är det ute.

Vad glada vi är att vi bokade vår solresa till April. Hade vi åkt denna veckan och lämnat så fint väder bakom oss hade jag nog gråtit.

Leave a Reply

