Grillkväll

Ljuvlig sommarvärme!

Shopping. Fika och mys i Skövde med familjen.
Väl hemma så for jag runt som en tok med golvmoppshink och rosendoftande skummande skurvatten (härligt när katter spyr gräs här och där), bäddade extrasängar och fixade mat medan mannen min fixade med grill och högtalare och annat sånt där.
Knäppte en cider och njöt en bra stund på altanen. I bikini. Eller som “nakenfis” som dottern säger.

20140720-224942-82182665.jpg
Min faster med familj och min syster med respektive spenderade kvällen hos oss. ❤️

Vi smaskade på grillad kycklingfilé, grönsallad, varm sallad (sparris, svamp, rödlök), bearnaise, hemgjord dressing på turkisk yoghurt, färsk potatis. En hel del öl, cider, vin och drinkar.

Fantastisk värme och vi satt ute till sena natten.

20140720-230023-82823840.jpg
Jag har nog nästan träningsvärk efter alla skratt! ❤️

En riktigt fantastisk kväll!

Leave a Reply

