Frukost, Lunch & Middag

Gah…. Jag börjat få lite ångest.

Jag har fått frågan att medverka i en ny app. Såååå jädrans kul!!!!
En app med lågkolhydratskost och mental hälsa. Helt fantastiskt om du frågar mig. Jag återkommer med mer info så fort jag vet 🙂

Men nu har jag ångest. Vad är mitt bästa frukosttips? Både mättande, näringsmässigt och gott. Gärna snyggt också haha!
Jag for iväg och handlade hem säkert tre olika frukostar förut som jag ska fixa och fota imorn innan utflykt!

Lunchen klurar jag fortfarande på då jag brukar äta ganska lätt lunch…..

Middag. Middagen blir fisk.

20140714-231930-83970469.jpg
Inte denna fisken. Men en annan fisk.
Ni får se.
Jag försöker verkligen få med tanken av en balanserad kost och komplett med näring i mitt tänk här.

Ska bli spännande! Och det är inte mindre än allas vår Ingenjör som har ett finger med i spelet!

5 thoughts on “Frukost, Lunch & Middag

Leave a Reply

