Foglossning….

Nä jag är sannerligen inte gravid igen.

Men foglossningen sitter i ibland.
Igår gick vi först 5,5km och sedan gick/joggade jag ca 2mil på löpbandet barfota…. Och imorse gick vi 5,5km och redan då kände jag av bäckenet….
Ändå skulle jag ge mig ut på en till 5-6km promenad med Elin ikväll….

20140715-000117-77731.jpg
Men med så fantastiskt väder så är det svårt att vara inne.
Och alltid så mycket roligare att promenera när man är två.

Barnen lekte idag. Lycka. De leker så bra. Vi har fikat på de största hallonen jag sett och så goda närodlade jordgubbar. Jag åt mina bär med turkisk yoghurt och de andra med glass. Smarrigt värre.

Imorgon blir det “mini” djurpark.
Jag hoppas bara min foglossning ger sig för snart får jag nog ta till smärtstillande tabletter…….

Det är straffet jag får för att jag tränat mest styrka det sista… Haha!

Leave a Reply

