Testar gluten och socker…..

Fantastiska semester!

Uj vad vi jobbat på i veckan!
Så otroligt härligt med 4 sammanhängande veckor semester!!!!

20140704-204419-74659383.jpg
Vi firade in semestern med grillat, cider och mys till en film med barnen!

Igår. Igår åt jag så mycket skit så det är sanslöst. Var på iväg på massa jobbgrejer så det blev inget strukturerat alls… Jag bara släppte varenda ram och princip jag har. Tänkte: Jag testar!
En macka till frukost med tonfiskfylling. Inget konstigt. Jag brukar köpa sånt och bara äta fyllningen. Men en del av mig tänkte “äh va fan”.

Dröjde inte så länge innan magen började knorra och spänna. En macka står jag mig inte på. Inte två heller. Men på bara fyllningen så klarar jag mig länge. Logiskt? Ja visst.

Sen slank det ner en liten sån där nutella grej med små bröd. (!!!) jag vet… En wrap från burgerking med tillhörande strips…. Och en hel del choklad!

Mitt sug för mat igår kväll var sanslöst! Helt sanslöst! Småätande och helt galet spänd, svullen och högljudd mage!

Idag. Fortfarande svullen. Mer hungrig än vanligt och mer småätarbenägen.

Det kommer ta mig ett par dagar att komma ur det här och få tillbaka magen i sitt ursprungliga skick!

Leave a Reply

