I’m back!

Alltså. Veckan innan bröllopet fanns ingen tid eller ork till annat fokus än just bröllopet. Veckan efter var jag sjuk. Denna veckan. Åh denna veckan har jag redan varit och tränat!
Fantastiskt så skönt!
Jag har liksom haft träningsvärk ända upp i röven nästan efter all knäböj!

20140701-192628-69988316.jpg
Det är så härligt! Barnen är friska, pigga och glada ❤️ och det är viktigast oavsett. Bra resultat på jobbet. En fin man. Helt fantastiska vänner. Jag är så lyckligt lottad faktiskt. De är så där förbannad bra bara.

Trots att jag gick in i en stolpe på jobbet och knockade mig ganska virrig. Förutom magen, jag fick i mig för mycket mejerier till middag.

Snart semester. Ska bli så ljuvligt med 4 veckor betald semester i år!
En semester där vi ska umgås som familj och försöka njuta av att vara nygifta, äta gott och njuta.

Det blir en tripp till min mans mysiga moster i de värmländska skogarna, en tripp till min farmor och faster uppåt landet, bara vi fyra. Och det ser jag så fram emot.
En massa dagsutflykter för barnen med de andra barnfamiljerna är inplanerade och så ska vi ju fixa på huset också….

Och laga massa god mat. Jag hoppas att matlagarglädjen ska infinna sig igen. Och bada. Om jag får som jag vill så ska det vara fint väder hela sommaren så vi kan sätta barnen i bilen och spendera dagarna grävandes i sanden, bygga sandslott och leka i vattnet.

Leave a Reply

