Sjukstuga.

Min lilla goa tjej är inte riktigt pigg.
Nu sover hon i vår säng invirad i mitt täcke och snuffsar på min kudde på begäran. Hon sover aldrig, verkligen aldrig i vår säng. ❤️

Idag skulle stora “mamma-utflykten” som görs ett par gånger om året till Ge-kås gå av stapeln. Men jag kunde verkligen inte åka. Shoppa loss som en galning eller sitta i soffan med sjukt barn? Sitta i soffan med sjukt barn vinner varenda gång. Men jag vet att tjejerna hade kul ändå och de har shoppat lite åt mig.

20140629-204220-74540136.jpg
Min make (låter knepigt) passade på att aktivera sonen lite… Sällan de har man to man tid liksom och det är så välbehövligt. Eftersom vi har dem så tätt så är det lätt att man förväntar att de kan samma saker, men vi försöker med jämna mellanrum avsätta tid för bara en av dem, det blir lite speciellt då. Så sagt och gjort Ikea-listan fylldes på med massor och hem kom dem med ovan och lite till medan vi tjejer har kollat film, ätit kex och smuttat bubbelvatten.

För så är det. Är mina barn riktigt sjuka och jag inte får i dem någon mat. Japp. I det här huset får de då äta precis vad de vill. Bra kostrådgivare eller hur…. Nej kanske inte. Men så ser min vardag ut.

Nu ska jag svara på lite jobbmail och sedan ska jag se om jag hittar några tackkort vi gillar ❤️ eller om jag ska ta mig tid att göra dem själv…

2 thoughts on “Sjukstuga.

Leave a Reply

