What a day….

Sjuka barn är bland det mest mentalt påfrestande som finns. Inte passa upp och fixa utan att man inte kan göra något åt det. Det hjälper ju inte att jag sitter där och tänker “önskar det var jag” för det går ju inte…

Men efter ett besök på akuten så lugnade jag mig. Insåg att barn blir sjuka. Det hjälpte säkert att vi fick så bra hjälp. Samma läkare som haft hand om sonen ett par gånger och sköterskan ja honom kände vi 🙂

20140628-231451-83691455.jpg
Fototorka. Skrivkramp. Dåligt med tid.

Hur som helst. Jobbet går toppen, verkligen toppen. Häromdagen blev jag uppvaktad med jättefina blommor när min chef kom upp från Danmark.
Känner mig så uppskattad. Jag är så glad att jag tog steget att byta jobb.

Leave a Reply

