Bröllopet 20140620

Vilken fantastisk dag!

Efter att ha dekorerat och dukat det sista och tjejerna, min Louise och min svägerskan Anna anlänt och fixat det sista så blev vi bjudna på fantastisk lunch hos min Svärmor. ❤️

Hem. Champagne. Hårkris. Nervositet. Mer champagne. Foton. Mindre pigga barn. Syster. Klänning. Fler vänner. Präst.

Jag tågade ut till Ledmusiken till Star Wars, som min numera Man valt, tillsammans med min tärna och min son. Polly var dessvärre lite hängig och orkade inte promenera med mamma. Vilket självklart gjorde lite ont i mammahjärtat.

20140622-221253-79973168.jpg
Min kusin Sophie’s foto.

Vigseln var ljuvlig. Skratt, tårar, mer skratt. Barn som klättrade upp och ner i våra famnar och min tärna vars vackra tårar rann och en beast man som nästan brast ut i skrattattack. ❤️

Vi vigdes av fantastiska B-Å Öhgren, en helt underbar präst som jag känt sedan jag var runt 6 år gammal. ❤️
Vi valde att inte ha löften utan vi spelade varsin låt istället. Depeche Mode – Somebody och En sån karl – Agnes (cover).

Jag klarade att hålla tårarna tills jag såg min fantastiska Mormor. Då brast det som ett vattenfall.

En helt ljuvlig dag. Fantastisk familj och fantastiska vänner!
Här är ytterligare en bild lånad från min kusin. Mina fina (och dösnygga) kusiner med föräldrar ❤️ min syster, jag, min man och min son. ❤️

20140622-222359-80639086.jpg
Mer bilder kommer att komma.

Jag är så tacksam för alla som var med och firade med oss. Så tacksam för att min fina fina vän Johanna med familj kom långväga och likaså att min fina härliga Faster med sin mysiga familj även de kom långväga och även Jonas moster med man. Ja jag är självklart tacksam för er som inte reste så lång också ❤️

Leave a Reply

