Inte en helt vanlig lördag

Koka 20 ägg och steka två satser amerikanska pannkakor (vanliga).
Brygga massa kaffe och invänta Moster som så snällt tog barnen en stund, så de skulle slippa bli skrämda.

Strax efter att barnen försvunnit hör jag hur mannen min börjar röra på sig där uppe. Tusan. Gömma all mat. Öhm in i ugnen med allt. Sopa undan alla spår av en möjlig svensexa och sedan se så oskyldig ut som möjligt haha.
“Näää men älskling du kan väl passa på ta lite mer sovmorgon, jag kommer så kan vi mysa lite…… Jag ska bara skita…..”

Han köper argumentet för hur ofta är vi barnfria liksom. Jag var ju tvungen att förhala en stund haha.

In brötar 8 högljudda stora starka karlar och överraskar mannen som precis krupit ner igen, haha!

Dukade upp till storfrukost här hemma, jag bidrog med ägg, kaffe å pannkakor utöver vad de själva hade inskaffat.

20140614-144534.jpg

Han är så fin min blivande man!
Jag hoppas innerligt att han får en helt fantastiskt rolig svensexa och enligt uppdateringar verkar de ha hysteriskt roligt!

Hoppas att han får en lika trevlig dag som jag fick, mina fina tjejer ❤️

Alltså. Jag blir faktiskt helt rörd av hur snälla och omtänksamma vänner vi har som planerat och ordnat under så lång tid!

Jag och barnen myser. Njuter av solen och bara är.

Leave a Reply

