Mentalt psykbryt

Psykbryt. Psykbryt deluxe.

Jag har än så länge varit ganska chill. Avslappnad med allt som rör bröllopet. Med inställningen “det blir som det blir” tills idag.

Mannen min var och hämtade våra vigselringar. Jag provade givetvis min direkt. Fel. Major fucking massa fel. (Ursäkta!) Den ska matcha min förlovningsring exakt. De ska vara exakt likadana. Min förlovningsring är i vitguld och min vigselring i vanligt guld. Stenarna diffade i avstånd. Trots att vi haft kontakt, jag och smyckesbutiken åtskilliga gånger.

Hade det varit vilket guld som helst hade jag nog inte blivit så upprörd när damen i butiken sa att jag var nog allt lite bröllopsnervös och känslig, det skiljde ju inte så mycket. (!!)

20140611-231822.jpg

Jag. Känslig?! Klart som fasen. Guldet i min vigselring är guld jag fått av min Morfar och det är nästan det enda jag har kvar av honom utöver mina minnen och jag vill bära med mig honom varje dag och på ett sätt är han med på vårt bröllop.

Avvaktar tills imorgon när smeden ringer, innan jag får fler psykbryt.

One thought on “Mentalt psykbryt

Leave a Reply

