Nedräkning -11 & -10

Inget märkvärdigt igår.
Pf till frukost.
Kebabsallad 2/3 till lunch vid Vätternsstrandkant och middag igår blev en sallad med salami och chèvre.

20140610-192721.jpg
Idag, pf till frukost.
En salami/mozzarellasallad, som den nedan till lunch.

20140610-192812.jpg
Middag idag blev en köpeplocksallad från Ica 🙂 smarrigt och snabbt.

Fy vad jag tycker det är tråkigt med såna här uppdateringar, haha.
Men jag vill ju bevisa att det går att äta balanserat med en hel del grönsaker och ändå smalna av. Jag har blivit av med all min påsamlade vätska sedan möhippan och jag ligger 0,3kg under vad jag gjorde från början. Kanske, vi får se, kan jag få ner det lite till på 10 dagar, eller ja, det är som sagt inte vikten jag vill få ner utan att jag ska kunna äta precis vad jag vill på vårt bröllop och då vill jag ha lite marginal i klänningen, eftersom jag svullnar som en gödgris när jag äter sämre val av mat…. Trist, men så är det och det är nog lika bra det, gluten oavsett är inte bra.

Socker eller gluten? Pest eller kolera om man ser till den kroppsliga påverkan.
Vad väljer du?

Ärligt. Ärligt så ligger nog socker lite före valet av gluten för min del….

Leave a Reply

