Jag vill ha dig!

Haha, dampryck! Så jädra fint väder! Bra musik! Promenad alldeles själv i den djupa skogen! Så otroligt fantastiskt!
Hittade min Dystra Li skiva i bilen å öste på! Synd att jag är så oteknisk att jag inte vet hur man laddar upp en video här. Men. Den kan ni se på instagram. Vackert. Not.

20140610-213231.jpg
Dessa vackra spiror jag har. *ironi*
Nä skämtåsido, jag börjar faktiskt gilla mina ben mer och mer. De tar mig dit jag ska. De är starka. De må va håriga ibland. Dallra lite här och där. Men de är ta mig tusan fantastiska! Dessa ben.

Drog på mig ett par rätt korta mjukisshorts promenaden till ära.
Sen slog det mig. Fasen jag är snart 30!
Och visst du som redan vart där, det är ju inget för dig. Men jag. Jag är snart där.
Jag frågade min blivande man med glimten i ögat, “kan man ha så här korta shorts när man är nästan 30?”

Underbar som han är svarade han att om jag skaffade mig två pickadoller så skulle jag va som Lara Croft.

Jag tar det som en komplimang, för Lara. Hon har så jädrans snygga spiror.

20140610-213713.jpg
Och i mitt huvud. För en sekund. Så har jag det också.
Nu är det slut på att noja över kroppsdelar. Punkt.

Är du med?

Leave a Reply

