Nedräkning -14

Frukost igår.

20140607-085510.jpg

Lunch igår.

20140607-085557.jpg

Och bara för att den där körven var så attans god så gjorde jag en sallad med den på kvällen också.

20140607-085635.jpg

Alltså. Det är typ döden för mig att fota och blogga om varenda måltid jag äter. Det känns helt sjukligt. Som om jag är mentalt rubbad på något vis.

Det är inte hållbart i längden och inte heller normalt.
Det går mot logiken. Min iallafall. Jag vill inte skapa ett tvång eller ett beroende.

I en matresa så glömmer många den mentala biten. Man tror att allt handlar om vad man stoppar i munnen och vad kroppen tar upp. Men lika mycket sitter i knoppen.

Jag kommer nu istället att sammanfatta maten de här sista dagarna innan bröllopet och missar jag att fota en dag så är det inte hela världen 🙂 eller hur.

2 thoughts on “Nedräkning -14

  1. Haha håller med. Jag fotade ALL mat jag åt förut och blev ju knäpp. Missade jag en måltid så blev jag bästan stressad över vad mina instavänner skylle säga…. asså hallå? Haha ♡

    Kramar @lchfkost på instagram

Leave a Reply

