Nedräkning -13

Att vakna av mamma-rop är ljuvligt. Klockan 04.45 mindre ljuvligt.

Jag började min morgon med att mysa i soffan med sonen till något sk lärorikt tecknat program om fluffiga små varelser i en drömträdgård.

Min frukost blev en mct-kaffe jag smuttade på till Musses Klubbhus. Brunch blev stekt ägg.

Lunch hos Svärföräldrarna.

20140607-225341.jpg
Smarrigt värre.

Blommor är nu efter mycket funderingar fram och tillbaka äntligen beställda och jag tror det blir såååååå bra! Eller hur som helst. Det blir så jag.

20140607-230018.jpg
Min man han kan. Grillat ikväll.
Så himla gott!

Nu. Säsong två Orange is the New black! Såååååååå jädra bra!!!

Leave a Reply

