Störst först?

Det handlar inte om vem som är störst eller först heller för den delen. Det handlar om hälsa. Helheten i dig som person.
Jag har sagt det förr. Jag säger det igen. Det är först då du kan få din kropp att må bra och släppa kilon som är beständigt borta.

Och jag. Jag orkar inte vare sig kommentera eller debattera längre och speciellt inte eftersom folk verkligen inte kan läsa, eller förstå vad de läser heller.

Nä. Ni vet vad ni hittar för kost och rådgivning här.
Jag tänker fortfarande skriva om fördelarna jag ser på en balanserad kost och så naturligt arteget som möjligt. Jag kommer fortfarande tycka att man ska äta grönt i sin kost.

Men jag dömmer inte dem som inte gör det. Jag reagerar på extremfallen och de som ramlar mellan, de som inte klarar av att det mäts, vägs, räknas och nollas. Men de som gör det ändå. Och som tidigare kan ha haft ett stört ätbeteende som triggas igång av all hets på nätet som det så lätt blir…..

Jag gör precis som My, jag slår nu död på allt skvaller och alla spekulationer angående det här sk kalla LCHF-kriget. Jag, My, Jill och Anna är inte osams. Många verkar tro det.
Men så här är det. Jag och Jill delar åsikt om kosten som Kostrådgivare medan Anna och My har en annan åsikt om kosten. Ingen av oss har rätt och ingen av oss har fel.
Det enda vi kan göra är att lyfta det vi tror och brinner för.
Som jag med min balanserade kost så nära arteget som går gentemot My som äter så lågt kh hon kan för att stilla sitt sockertroll exv.

Vi är goda vänner privat och humorn är på topp haha. Vi kommunicerar och bara för att vi inte har samma åsikt så kastar vi inte skit åt varandras håll utan vi respekterar sånt istället.

20140604-231505.jpg
Som alltid så vill jag verkligen att ni tänker logiskt och äter logiskt, för dig.

Och var påläst.

2 thoughts on “Störst först?

Leave a Reply

