Nedräkning -15

Helt fantastiskt vad jag känner mig bortskämd nu när jag jobbar på kontor. Dagtid. Inga mer helger. Inga mer sena kvällar. Inga mer röda dagar.
Tacksam.

Jag trivs verkligen! Jag hade glömt hur mycket jag älskar att räkna marginaler, bugetjobba och att sälja. Innan jag flyttade hem från Irland jobbade jag verkligen på ett fantastiskt företag och jag saknar det ibland. Men nu. Nu tror jag att jag hittat ett lika härligt jobb.

20140605-224401.jpg
Så fantastiskt härligt att slippa dra på sig jeans med tillhörande jobbtröja. Jag har dammat av en jädrans massa “Office-kläder” nu haha!

Frulle idag blev tyvärr en mct-kaffe med extra kokosfett.
Lunch blev rester av pizzan igår tillsammans med en spenat och basilikasallad.

20140605-224544.jpg
Middagen ikväll fixade min snygge karl! Grillat! Fläskfilé, lite grillad palsternacka, sallad (spenat/basilika) och bea (köpt).

Alltså. Jag kan knappt smälta att min icke grönsaksätande man verkar gilla palsternacka av allt han kan välja mellan…. Haha!

Jag har blivit av med alla mina “svullen”-kilon och känner nu att magen är på rätt bana igen! Underbart!
Så underbart att jag “firar” med en cigarill och en kopp kaffe på balkongen. Skulle jag inte haft ett stundande bröllop så hade kaffet blivit utbytt till en whiskey…. En irländsk rökig historia 🙂

2 thoughts on “Nedräkning -15

Leave a Reply

