Nedräkning 16-

20140604-225843.jpg

Ni vet känslan när man inser att man glömt koka ägg kvällen innan, när man har bråttom på morgonen liksom.
Suck. Men jag har gett mig den på att äta frukost, så idag fick jag kompromissa. Det fick helt enkelt bli en mct/kaffe med lite extra kokosfett i.

Lunch. Alltså jag kan faktiskt inte med att fota mina matlådor på jobbet. De kommer tro jag är helt kajko och det kan de lugnt få upptäcka utan att jag fotar mat haha.
En laxfilé, Mozarella och spenat/basilikasallad med olivolja över. Nomnomnom!!

20140604-225829.jpg
Ikväll blev det en pizza. Eller jag orkade väl typ halva innan det sa stopp.

Ena pizzerian, Rimona, är helt galet bra med att fixa pizza utan botten.
En till mig och en till min karl!

Jag har svullnat av. Jag har tappat den vätskan jag drog på mig på möhippan (ca 6kg, helt galet) och min man han verkar vara på väg ur den första etappen, hunger. Han har varit konstant hungrig sedan han la om kosten så han har legat på tre större mål mat om dagen och ett mellanmål eller ett senaremål kanske man skulle kunna säga 🙂

Leave a Reply

