Vikten av balanserad MAT!

Här har ni fantastiska Jills mat’s inlägg som även hon lyfter vikten av en balanserad och näringsrik kost!

Att det går överstyr har vi sett länge, jag är så glad nu att någon mer yttrar sig!

Det har varit ganska blåsigt att stå nästan själv i den här debatten om att äta en balanserad kost gentemot att äta något som påstås vara “LCHF-grunden” (kött å fett).
Hade jag inte fått ett stort stöd genom Anna Hallén och Kostrådgivarkollegor så vet jag inte om jag hade stått ut. När man får mycket skit om en och samma grej så börjar man ibland tvivla på sig själv. Således även jag. “Var jag dum som publicerade” “jag kanske skulle väntat” osv. Aldrig dock vad jag skrev.

Att LCHF numer förknippas som en bantar-sekt känns så otroligt tråkigt. Så tråkigt när individer mailar och ber oss Kostrådgivare reda ut begrepp, verkan och hälsa för att de får så galna råd över nätet.

Tänk själv. Tänk logiskt. Ät logiskt.

Här har du mina inlägg. Fett(över)drift , LCHF-grunden? och Att normalisera det onormala

One thought on “Vikten av balanserad MAT!

Leave a Reply

