Nedräkning 21 –

21 dagar kvar.

20140530-223939.jpgEn snabblunch.
Proteinkällor kyckling, räkor och mozzarella.
Fettkällor aioli (majonäsen) och Mozzarella (och den möjligtvis lilla omega3fettsyra i räkorna).
Vitaminer och Mineraler bla bladspenat, färsk broccoli och ruccola.

20140530-224038.jpgGrillad kyckling, lite halloumi, nån rostad morot, en klyfta grillad lök, lite sallad m fetaost, två små grillade vitlökssmörade champinjoner och hemgjord tzatziki (majo-bas).

Gött mättande och jag får i mig allt jag behöver 🙂 lite väl liberal på de där två små stackars 10grams morötterna…..

Men bättre än ena choccccolade balle 😝 helt glutenfritt, sockerfritt och mejerifritt utöver halloumin/fetan (båda fontana).

Middag som man slipper laga själv är som bäst!

Nu har vi precis avslutat 1,5 h tung styrketräning. Alltså……. Vi får snart lägga ner att träna tillsammans. Två envetna getter är vad vi är som knappt kan hålla sams.

Utöver vad som syns på bilderna så åt jag även 5 knallröda jordgubbar.
Det däremot gillade inte min mage…. Svullen på en gång och samla vatten…..

Min karl. Han äter mer paleo just nu än annat. Han åt en proteinsallad till lunch. Kycklingfile, tonfisk, räkor, ägg med färsk ananas och dressing, fullfet mejerifri kebabdressing. Middag blev samma som jag fast utan grönsaker och svamp, alltså kyckling, lite potatis, halloumi och bea.

One thought on “Nedräkning 21 –

Leave a Reply

