Projekt Bröllop – Svullna av

20140530-091719.jpg

Projekt Bröllop är nära.
Nu ska här maten regleras, INTE till protein och fett eller fettbombning. Jag ska visa er att på balanserad artegen mat och normal mängd fett kan man visst slanka till sig och må sitt bästa på utsatt tid och utan att eventuellt bli glåmig och få brister.
Det är ingen bantningskur utan ett sätt att leva för mig. Jag vikthetsar inte eftersom jag vet att min svullna mage beror på nån chokladboll här och nån cider där. Det är det jag vill få bukt med så att min klänning inte sitter som ett ålaskinn, precis som vilken annan blivande brud. Kilon? Ja det kvittar om det är upp eller ner så länge jag mår bra och att jag känner mig balanserad och inte svullen.

Jag funderar på om jag ska posta dag för dag?
Är det något ni vill läsa?

Frukost. Äggröra (mejerifri med smör på 1,5ägg), 1/4pkt bacon och färska örter. Kaffe.

Vad som är riktigt spännande här. Är att även min sambo har bett om kostupplägg. Han som inte äter grönsaker.
Jag vägrar sätta honom på en sån variant av LCHF där man bara äter mängder fett och protein hela tiden. Ni vet varför.

Sockerfritt, 90% glutenfritt, mejerifritt och lågkolhydrat. Vad kan karln äta liksom tror du? 😉

Idag åt han äggröra 2,5 ägg, 1/3 pkt bacon, falukorv. Vitaminer C-vitamin, Omega3, D-Vitamin och hans BCAA. Kaffe.

5 thoughts on “Projekt Bröllop – Svullna av

  1. Ååh ja det skulle vara spännande om du delade med dig av ditt matintag! 🙂
    Skönt att höra att du också faller och fuskar ibland… tänkte på det häromdagen faktiskt, haha!

    Du har ju fått en dö fin kropp av styrketräning och BRA mat! KRAM ♡

    @lchfkost

  2. Skulle va väldigt tacksamt att få se en hälsosam slanka till sig matsedel. Och du är verkligen dösnygg. Så en vacker brud kommer du att bli. 🙂

    • Men åh tack snälla!! Jag kommer lägga upp vad jag äter 🙂 fast jag mäter inte så blir inga mått eller beräkningar 🙂 kommer ligga under kategorierna bröllop och inför bröllopet – mat sen 🙂

  3. Måste man önska?! 😉
    Jag tycker du skriver så rakt & underhållande! Grymt kul & följa dig. Vare sig jag kommenterar eller ej så hänger jag dig i cyberhasorna-bara så du vet 🙂

Leave a Reply

