Morgonmat?

Jag är ingen frukostmänniska alls. Det tar verkligen emot. Men jag brukar försöka äta samtidigt som barnen äter frukost. För hur kan jag annars få dem att äta om jag inte visar med exempel.

Ägg. Ägg är vad min frukost består av allt som oftast. Men min favorit är nog allt kesoplättar med pålägg mellan.

20140527-082859.jpg
Grundreceptet på plättarna hittar ni hos Åse

Gårdagens frukost kunde intas utomhus i solen. Idag sitter vi inne.

Tonfiskröra med pepparrot och ägg har slunkit ner.

Ditt bästa frukosttips?

Leave a Reply

