Möhippenappad

Vilka fantastiska fina vänner och syster jag har! Som lagt ner energi och kärlek i att fixa en dag till bara mig. ❤️

Jag nappades på morgonen när jag fortfarande hade sömndruckna ögon och sovrufs i håret.

20140525-091246.jpg
Hemlig destination. Jag bjöds på smarrig champagnefrukost hemma i Lussans barndomshem. LCHF Of course! 😉
Där även mina fina tjejer berättade hur just vi hade träffats och detta tillsammans med foton. Fantastiskt, jag blev ju nästan tårögd.

20140525-091548.jpg
Ett luciafoto från lekis som Linnéa hade med. Tredje från vänster är jag.

Sen blev jag lite utspökad. Ballerinakjol och prinsesskrona med slöja 🙂 och in i bilen igen.
Danslektion. 70-tals dans. Fantastiskt vad roligt!!!

20140525-091800.jpg
Där vi alla spökades ut till systrarna Fluff.

20140525-091940.jpg
Videon ska jag se om jag kan få upp en vacker dag. Hysteriskt kul och vad jag är kass i koordinationen.
Tillbaka till Louise’s föräldrarhem där mamma Adrienne, hade lagat lunch åt oss. Fläskfilé, grönpepparsås och potatis till de som ville.

20140525-092119.jpg
Satt som en smäck i magen!
Här fick jag byta outfit. Till en 80-tals inpirerad kreation som hyllade dagen då jag och min blivande man blev tillsammans. 1 April på en 80-talsfest i parken.
Snälla som mina fina tjejer är så fick jag även här chans att både duscha å skita 😉

Jag fick en Bingo-bricka att fylla under dagen. Väl inne i Skövde så var det bara att börja kryssa.
Vi bjöds på en limoride runt stan av Ezra efter att vi dansat små grodorna och gled sedan upp vid O’Learys för bowling och champagne.
Tjejerna tyckte det var så passande då jag gled omkring rätt frekvent i limo när jag bodde på Irland, haha, låååång historia!

20140525-112028.jpg
Efter bowlingen fick jag svira om till en svart liten sak och det bar iväg till Mango’s där tjejerna bokat bord.

20140525-112436.jpg
Vilken fantastisk kypare/servitör vi fick. Det kan ha vart den sötaste äldre man jag sett på länge! VIP-treatment deluxe!

20140525-112645.jpg
Fyllda champinjoner med valnötspesto och tzatziki till förrätt.

20140525-112734.jpg
Grilltallrik med bearnaise, tzatziki och varma grönsaker till varmrätt.
Medan vi åt, så kom vår servitör med en blomma han hade varit och plockat. Så söt jag dör.

20140525-112924.jpg
Senare bar det iväg på klubb…. VIP-insläpp och annat lyxigt som tjejerna fixat innan vi begav oss hemåt mot småtimmarna. Vissa tröttare än andra 😉

Ni är helt fantastiska tjejer! Vilken dag ❤️ åh vad jag tycker om er!

Kan inte hjälpa att undra vad jag ska med en lerig penis till dock? 🙂 haha!

20140525-113804.jpg
“Adrienne, du har en penis på köksbordet”…….

9 thoughts on “Möhippenappad

  1. Verkar varit en trevligt kväll! Mmm grilltallrik på Mangos m deras GODA tzatziki… Får nog bli ett besök där i sommar när vi kommer ner fr Sthlm…

      • Hände ibland att vi käka på Kryddan, Då på den tiden jag åt pizza. då hade de en pizzabotten som var av grövre sort som var god. En annan favorit är Riviera som ligger ner mot resecentrum.

  2. Härligt! All lycka till på den stora dagen 😀 Hoppas dagen blir precis såsom ni önskat och förställt er 🙂

Leave a Reply

