En helg till ända.

Jag börjar se tjusningen med helger igen.
I går gjorde jag min sista “jobb-lördag” och när jag satte mig i bilen för att köra hem var det nästan ljust igen.

Segade hemåt med öppet bilfönster och lät doften sprida sig i bilen. Mm blött gräs och rosafärgad nyvaken himmel.

20140518-224829.jpg
Som alltid efter ett sent nattpass så känner jag mig bakis halva dagen efter. Likadant idag.

Men jag har fyllt i min ryggtatuering och lagt till en liten textrad.

20140518-224954.jpg
Snart börjar en vardag där matlådor skall förberedas. En vardag där Caesarsallad inte är varje dag.

20140519-063501.jpg
Det blir bra. Jag äter alldeles för mycket Caesarsallad.

Leave a Reply

