Personligt eller fakta

20140512-095645.jpg

Bild lånad från Pinterest. Så. Fint. Jag. Dör. Lite.

Ibland funderar jag på att hålla bloggen helt och hållet kostrelaterad. Men sen tänker jag. Vad hade jag själv velat läsa?
Jag vill gärna se lite personlighet i de bloggar jag läser. Inte bara “fakta”, tyckande, information och tänk kring kost, hälsa, vikt, träning osv.
Jag vill se hur livet är. Hur man pusslar och hur man mår.

Så därför får ni hållas lite med en del bröllopssvammel framöver. Hoppas det är okej? Det är så förbaskat stort för mig det här. Jag som alltid varit en människa utan fotfäste, en rastlös själ som alltid trott att gräset är grönare någon annanstans har äntligen hittat mitt ankare, han som gör mig lugn, sansad och lycklig. ❤️ och det har han nu gjort i flera år och kommer göra i många framöver.

Jag har aldrig varit en sån där tjej som drömt om ett stort prinsessbröllop. Enda kravet jag någonsin haft är “jag ska ha klänning”. Men nånstans här längs resan har jag nog ändrats lite. Min blivande man tycker att jag blivit ganska “tjejjig” vad gäller bröllopet och ni som känner mig, jag är inte så där rosa flufffluff prinsessa, men jag är nog allt mer traditionell än vad jag trott. Som att det bara är jag som ska ha vitt på mig och att jag börjar inse att den dagen är bara vår dag och att vad som spelar roll är hur vi vill att den ska vara. Tjejerna tjatar om att jag ska sluta fundera på hur andra förväntar sig saker och göra precis som vi vill.

Litet, intimt och personligt och kravlöst med en smula humor, Star Wars och vintage, haha! Ni får se efteråt 😝

Även den traditionella sidan har jag upptäckt hos min sambo och det, det är förbaskat sött. Här ska inte klänningen ses på mig innan vigseln. Så mysig han är! Jag älskar den karln så jag får magont alltså.

2 thoughts on “Personligt eller fakta

  1. Tycker helt klart det är mysigt att få läsa lite personligt också, så berätta på! Positiva vibes ekar och ger ringar på vattnet 🙂 Lycka till med stundande bröllopsplaner. Och helt rätt… gör som NI önskar på er stora fina dag. Själv är jag lyckligt gift sedan 25 år i år och himmelens nöjd med det. Galet lycklig över att ha hittat rätt man så tidigt i livet. ❤
    Cyberkram!
    /Cia

Leave a Reply

