Planering och VASB

Torsdagen blev en VASBdag (Vård av sjukt barn) och igår likaså och jag räknar kallt med soffmys idag också.

Men imorgon. Imorgon har vi kosläpp hos barnens gudmor inplanerat. Så det håller jag tummarna för.

Men. Mina små blir så kräsna när de är krassliga. Vad ska jag stoppa i dem? Det är som om de drar för en dragkedja och jag får inte i dem något mer än mjölk och vatten. Inte ens glass går ner.

Alla stora saker att fixa till bröllopet är nu i stort sett klart. Alla detaljer börjar falla på plats.
Lite inspo-bilder från Pinterest.

20140510-065352.jpg
Projekt vimplar är påbörjat 😉

20140510-065505.jpg
Hur ska man ha håret liksom?

Och jag har kikat massa inspo vad för stil av bröllopsfoton jag vill ha, så skönt att mannen min inte gillar foton (och helst inte är med) så där får jag fria händer. Tänk er vintage, motljus, ljusa milda bilder, detaljer.
De flesta detaljfotona ska jag fota själv hade jag tänkt, vad gäller dukning och bukett. Själva porträtten har vi lyxen att svägerskan fotar, andra halvan av Pollypix. Vad jag längtar att sitta och gå igenom och redigera foton från vårt eget bröllop istället för andras för en gång skull.

20140510-065547.jpg
Och buketten…. Hortensia? Brudslöja? Binda själv eller beställa? Hm….

20140510-065714.jpg
Och klänningen….. Den syddes upp av Jonas snälla moster i onsdags/torsdags. Nu börjar det närma sig!!!!!!!!

2 thoughts on “Planering och VASB

  1. Testar att kommentera med annat namn och annan mailadress för att se om det kanske funkar.

    Vad roligt med bröllop, det finns så mycket snyggt.

    Kram

Leave a Reply

