Belöningsshopping?

Har ett tag nu tränat i för stora träningsbrallor. Det har gått bra att lyfta vikter. Tills i förr går när jag skulle springa och insåg att det är dags att köpa nya eller helt enkelt visa mina mjuka sittpuffar för allmänheten och drar jag upp dem till armhålorna så visar sig ju den där charmiga kameltån.

Hur som helst. Sprang in på hm. Nepp. Jag ogillar verkligen bomullsbyxor att träna i och det var de enda svarta. Då kan man ju likagärna köpa vanliga leggings och svetten liksom stannar kvar i dem så man ser nyförlöst ut.

In på stadium. Ut från stadium.
Ett par air TSC från soc, knee high blev det då jag insåg att jag inte hade några korta. Perfekt, erbjudande dessutom så köpte man brallorna så kom toppen på köpet.

20140510-063611.jpg
Rev av ett snabbt men effektivt pass igår. Kläderna satt som en smäck.

Även om sportbhn från hm satt lite tight på mina icke befintliga badonkadonks blev jag lite schvettig.

20140510-063833.jpg

Leave a Reply

