Ett sött bröllop

Hur kostmedveten jag än må vara så kommer jag inte tumma på sött på bröllopet. Eller ja. Vi kommer inte bada i socker men det blir inget substitut i bakverken. På tal om bada. Kan nog snart vältra mig i små söta sockerblommor. Kan ha varit liiiiite för överambitiös i beräkningen.

Ni som läser här vet ju att jag inte gillar sötningsmedel just pga av den artificiella smaken och också för att vi inte långsiktigt vet vad som händer i kroppen. Socker kan man diskutera i all oändlighet. Men jag är inte medlem i någon sekt och krigar inte heller. Man gifter sig bara en gång (har jag tänkt iallafall).

20140506-233421.jpg
Är de inte söta så säg.

Alltså jag har hittat världens mysigaste kille som ska baka alla våra cupcakes. Jag vet inte om jag eller han är mest uppspelt. Idéer swishar fram och tillbaka mellan mobilerna och nu är det bara provsmakning av botten kvar.

20140506-233753.jpg
Fluffet har jag redan smakat på. Behövde inte så mycket. Men. Jag. Dör. Så. Gott.

Återstår bara att se vad blivande mannen säger 🙂

Leave a Reply

