#kostologik30

Kickstart. Igår gick startskottet.
Som alltid, vilket härligt gäng. Så taggade och så härliga tjejer. Japp, denna gången är det bara tjejer.

Jag ska köra parallellt så mycket mitt jobb tillåter.
Rev av 8 minuter här hemma imorse med barnen hängandes högt och lågt. Mysigt!

20140415-090404.jpg
Teknik är viktigt.

Massage. Igår gick jag på min första massage. Jag gillar inte när folk tar på mig. Men jag fick en massage av syrran (tack ❤️) för typ ett år sedan som jag utnyttjade igår. Helt okej. Jag hade inte så många knutor utan hon mjukgjorde mest. Även lite laser på en punkt i svanken där jag ibland har svinont. Efter sista graviditeten. Ger mig den på att det har med foglossning att göra, jag var ju ganska tung så att säga.

Idag är jag lite mör i kroppen, men trodde det skulle kännas mer. Kanske kommer imorgon.
Men jag kan inte påstå att jag upplevde det som en avslappnad tid där jag bara låg och tänkte och var avslappnad. Det har nog med att jag inte gillar att folk kliver in i min personliga zon. Kanske något jag borde jobba på.

Leave a Reply

