Leva som man lär

Att leva som man lär. Det gör jag i mycket. Men sömnen en jobbhelg är tyvärr under all kritik.
Jag stupar i säng mitt i natten, närmare morgonkvisten en fredag, jag är uppe och hoppar runt niosnåret på lördagen och oftast inte hemma förrän klockan slagit nytt dygn eller mer mot söndagsmorgonen.

20140413-093700.jpg
Bilden är från förra helgen, idag ser jag mer ut som en utskiten häxa och det besparar jag er. 🙂

Så även om jag igår var hemma strax innan klockan slog söndag så är jag helt sjukligt trött.
Klev upp innan 06 imorse och känner just nu att jag är lite bitter av sömnbrist trots säkert 8 koppar kaffe.

Jobba på sömnen var det ja… Vakna utvilad var det ja… Somna lugnt och sansat och inte som en klubbad säl…

2 thoughts on “Leva som man lär

  1. Hej!
    Ja så är det ju, sömnen är jätte viktig!
    Minst 8 timmar för mig tack👍
    Får man fråga var ditt vackra halsband kommer från?!
    Kram Ulrika

Leave a Reply

