Så häftigt!

Land. Nu är jag på land. Efter dryga 23h ombord på en stor båt. En färja.

Så otroligt många möten! Att prata med och inför så många folk var så häftigt!
Jag är riktigt sliten nu. Småbarnsmamma som jag är. Jag är inte van att galejja halva natten. Inte dricka för den delen heller. Haha. Bakis?! Men inte en chans att jag kommer må så dåligt som Minlchfresa haha!

Jag berättar mer imorn.
Jag är så glad. Det är så häftigt att ni kommer upp och hälsar och även att ni känner igen mig. Än mer att jag fick skriva autografer! Helt galet. Jag blir liksom så paff. Vem vill ha min autograf liksom?!

Och vilken respons ni gav mig på mitt inlägg Ni förstör LCHF DET var häftigt! Om inte annat att jag fick chansen att prata om min tanke bakom det och vikten av hur jag ser på hälsan.

Vad som var än mer häftigt nästan så jag fick gåshud och rodnade var när min stora idol och förebild Anna Hallén säger att hon är imponerad och hur “modig” jag är. Att jag kommer gå långt…. Sånt är så himla galet att få höra! Det känns faktiskt helt absurt! Jag kanske måste öppna ögonen lite ibland och kanske se den potential jag kanske har.

20140406-202107.jpg

Leave a Reply

